خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 12:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ابوترابی:

شهرک گلخانه ای در نجف آباد احداث شده است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده شهرک گلخانه ای در نجف آباد احداث و چند صد نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شده اند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده شهرک گلخانه ای در نجف آباد احداث و چند صد نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شده اند.



وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده شهرک صنایع غذایی نجف آباد با زمینی به متراژ 72 هکتار که توسط بخش خصوصی احداث می شود کلنگ آن به زمین زده خواهد شد که این مهم نیز می تواند اشتغالزایی برای منطقه ایجاد کند.



نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: حدود یک سوم صنایع استان در شهرستان نجف آباد هستند که با مشکل کمبود آب مواجهه هستند که امیدواریم موضوع آب برطرف شود و مسئولان باید چنین مسئله مهمی را با جدیت دنبال کنند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در موضوع بهداشت و درمان هم مرکز جامع سرطان نجف آباد در حال ساخت است که این مهم با مساعدت های خیرین در حال انجام است همچنین بخش شیمی درمانی هم به واسطه بخش خصوصی در حال ساخت است.



ابوترابی عنوان کرد: آنژیوگرافی بیمارستان شهید منتظری راه اندازی شده است که به دنبال این هستیم دو اتاق عمل برای جراحی قلب در این بیمارستان احداث شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 374741
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار